İki Harika Kore Dizisi

Merhaba dostlar,

Bu kez harika iki dizi önerisiyle geldim. Dizi izlemekte zorlandığım şu dönemde sıkılmadan izleyebildiğim tek diziler bunlar. Umarım sizde beğenirsiniz.

 365: Repeat the Year


İlk dizimiz '365: repeat the year', fantastik dizilerden pek hoşlanmasamda bu diziye bayıldım. Aslında türüne fantastikten çok gerilim demek daha uygun olur bence. Tam gerilimde değil de değişik bir tür işte 😁

Konusuna gelirsek ortağını bir cinayetle kaybetmiş bir dedektifimiz ve bir kazada yürüme yetisini kaybetmiş bir yazarımız var. Son bir yıl içinde hayatları alt üst olmuş bu insanlara ve başka sekiz kişiye bir psikolog bir yıl geriye gitme şansı veriyor. Çeşitli sebeplerle (lotoyu kazanmak, üniversite sınavını kazanmak vb.) on kişi de kabul ediyor. Ama geçmişe gittiklerinde beklemedikleri bir şey olmaya başlıyor ve bu insanlar teker teker öldürülmeye başlıyor. 


Bir sonraki öldürülen kim olacak?

Katil aralarından biri mi?

Bunların ve kafanızda belirecek bütün soruların cevabı dizide. 

Katili hiç birinizin tahmin edemeyeceğine eminim. 😉


Hospital Playlist 


Geldik ikinci dizimize. İlk olarak mükemmel bir dizi 😄 Her karaktere ayrı ayrı bayıldım ve çok keyifle izledim. Aslında şu an ikinci sezonu yayınlanıyor ama ben henüz başlamadım, tamamlanınca başlamayı düşünüyorum. Bu yazımda ilk sezonu öneriyorum.

Dizimizin konusu o kadar da ilginç değil fakat bu sıradan konu hem oyuncular hem de karakterlerle müthiş renkli hale getirilmiş. Konuyu yine de belirtelim, aynı tıp fakültesine gitmiş beş arkadaş şimdide aynı hastanede çalışmaya başlamışlardır. Onların müthiş dostluklarını ve hastanedeki günlük yaşamlarını izliyoruz.    



Teaser ekledim bir göz atmayı unutmayın. 



Ben çok beğenerek izledim iki diziyi de umarım sizde izler ve beğenirsiniz. Hoşça kalın.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yazmakla İlgili İki Harika Film

The Bookshop (Sahaf)