The Bookshop (Sahaf)

  




Merhaba, farklı tarzda bir film yorumu ilk yazım olacak. O zaman başlayalım..


Film bir olay içersede aslında bizim alışık olduğumuz filmler gibi değil. Mücadele içeren diğer filmler gibi müthiş galibiyetler yok. Ya da ölümlerle bitmiyor film. Tam olarak hayat gibi yani, iyi ya da kötü şeyler olsa da devam etti.  

İlk olarak konusu şöyle; baş kahramanımız Bayan Green küçük bir kasabada bir kitapçı açmaya karar veriyor ki bu benimde hayalim, fakat tam açmak üzereyken onun kitapçı yapacağı bina birden anlamsız bir şekilde değerleniyor. Kasabanın önde gelenlerinden Bayan Violet binayı farklı şekilde değerlendirmek istiyor. Film bu iki kadının arasındaki çekişmeyi konu alıyor.


Ben kitapçıya çok beğendim, tam benim hayalimdeki gibiydi. Binaya ve kasabaya hayran kaldım.


Ben filmin son bölümlerini başlara göre çok daha fazla sevdim. Sonu da içimi rahatlattı. İzlerseniz sizinde sonunu seveceğiniz düşünüyorum. 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yazmakla İlgili İki Harika Film

İki Harika Kore Dizisi